Un sut in fund un pas inainte?

Daca ar fi sa iau in considerare cate suturi in fund mi-am luat in ultima vreme ar trebui sa constat ca am realizat, mai mult ca sigur, un intreg maraton. Ciudat e ca nu am completat nicio fisa de inscriere, prin urmare nu mi-am propus sa ating vreo performanta sportiva prin acesti "pasi inainte".
Da bine, stiu, acesti "pasi inainte" nu se refera fix la ideea de inaintare in spatiu, ci de maturizare emotionala si plusuri in experienta de viata. Oare pot sa refuz atata experienta de viata? Referitor la o discutie pe care o aveam cu un prieten in urma cu ceva timp, trebuie sa fie bine sa fii prost. Comod, relaxant. Plus ca o alta constatare a mea se refera la indeplinirea viselor atunci cand esti prost. Esti prost, ai idealuri mici, usor de indeplinit.
Hai sa fim prosti macar o zi, de dragul de-a proteja suflete cu un echilibru mult prea zdruncinat. Hai sa fiu proasta macar azi, sa inteleg mentalitati lipsite de fundament coerent si logic. Hai sa fiti prosti pentru a va putea scuza actiunile prin ideea ca atat va permite conditia.
Stiu, nu vom fi prosti cu totii pentru ca e imposibil, nu voi fi proasta eu pentru ca am apelat la aceasta "evadare" prea multe zile, si da, n-o sa fiti prosti voi pentru ca sunteti prea orgoliosi.
Sa fim inteligenti cu totii. Incep eu. De azi , nu te mai aud.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comentarii: